niedziela, 18 stycznia 2015

BOHATEROWIE

Chloe Moretz jak Kate Russo
wiek : 18 lat

" Od małego ciągnęło mnie do muzyki. Zawsze trzymałam się powiedzenia: ludzie zawodzą, muzyka nigdy. I tak odkryłam swoją pasję... taniec"

            Luke Hemmings

wiek : 19 lat 

 "Ona ma w sobie coś wyjątkowego. Nie chciałem jej robić nadziei pomimo, że moje serce zabiło szybciej. Moją jedyną miłością jest muzyka i zespół."                                                                     Pozostałe role

 Ariana Grande jako Rose Dallas             wiek: 18 lat                                              Przyjaciółka Kate                                  

 


Ashton Irwin (21), Calum Hood (19), Michael Clifford (20)                       Przyjaciele Hemmingsa

 Miley Cyrus jako Iggy Lambre                      wiek:19 lat

Najpopularniejsza w szkole, wróg Kate 
 

Ross Lynch jako Tom Richards                           wiek: 18 lat 

Najpopularniejszy chłopak w szkole, chłopak Iggy

             Cameron Dallas

wiek: 21 lat

Brat Rose

Brak komentarzy: