niedziela, 18 stycznia 2015

Prolog

                           Prolog

Odkąd skończyłam 15 lat moim marzeniem było usamodzielnienie się, no bo kto tego nie chce. Chciałam zamieszkać sama i prowadzić cudowne życie, niczym księżniczki z bajki. Kiedy skończyłam 18 lat zrobiłam to. Niestety nie przewidziałam jednej rzeczy-codzienność nie jest taka kolorowa jaka się wydaję. Chciałam po prostu spełnić swoje marzenie; Chciałam zostać tancerką. A teraz... teraz chcę to wszystko skończyć. Już miałam wszystko zaplanowane,  ale musiał zjawić się ON i wszystko zepsuć. Dał mi nadzieje, a ja głupia uwierzyłam ! Brzmi jak kiepska komedia romantyczna, ale nią nie jest, ponieważ ja zawsze dążę do celu ... 

_______________________________________
Witajcie misie x
No więc mamy prolog !  Od razu mówię, że to jest moje pierwsze ff :) No więc rozdziały będą pojawiały się w sobotę, ewentualnie w niedziele. Nie wiem co mnie natchnęło, ale wczoraj usiadłam i w zeszycie napisałam bohaterów, prolog i rozdział pierwszy. W związku, że mam ferie postaram się, aby rozdział 1 został dodany wcześniej :) Chciałabym was poprosić, abyście zostawili po sobie komentarz. Nie musi być długi, ponieważ chcę wiedzieć ile osób to czyta i czy jest sens pisać x Jeśli chcecie zapraszam na moje konto na twitterze ( @1Dkc5SOS lub @1Dlove5S0S ). Jeśli chcecie się o mnie jeszcze czegoś dowiedzieć piszcie śmiało, a ja chętnie odpiszę. Soooł to chyba na tyle :) Do następnego xx

6 komentarzy:

Katrin pisze...

Muszę przyznać, że po przeczytaniu Prologu czuję niedosyt *_*
Zapowiada się ciekawe opowiadanie<3
Życzę mnóstwa weny, żeby trzymała się ciebie do samego końca<3
Pozdrawiam<3

@NiallisMy19

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo skarbie <3
To dla mnie dużo znaczy x

Unknown pisze...

1. Blog zapisany
2. Prolog przeczytany
3. Ciekawość co będzie dalej
4. Błaganie o kolejny rozdział

Czekam, czekam, czekam i nie moge sie doczekać bo już chce przeczytać.

Mogłabyś mnie powiadamiać o nowych rozdziałach?

@tygrysek_

Unknown pisze...

1. Dziękuję bardzo :) To dla mnie wielka motywacja x
2. Pewnie. Będę powiadamiać na tt <3

Anonimowy pisze...

omg zapowiada się świetnie iuyvghfuiegvhdfuih
nie mogę się już doczekać 1 rozdziału :)
mogłabym być informowana o rozdziałach? x

@awwwmyniallxx

Unknown pisze...

aww dziękuję <33
Pewnie :) Będę informować na tt x