sobota, 30 maja 2015

ZAWIESZAM, PRZEPRASZAM I OBIECUJĘ POWRÓT

Witajcie moje słoneczka xx
Pewnie spodziewaliście się nowego rozdziału, ale muszę was rozczarować. Jak wiecie niedługo zakończenie roku szkolnego z czym wiąże się poprawianie ocen. Oceny mam wystawiane do środy, a u mnie nie jest za ciekawie. Oprócz tego później wyjeżdżam i nie wiem czy będę miała internet, aby dodać rozdział. Jednak nie zawieszam na zawsze !! Planuję wrócić do pisania około 20 czerwca  kiedy będzie już po wszystkim. Przepraszam wszystkich, których zawiodłam, naprawdę tego nie planowałam i samo tak wyszło. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i nadal będziecie to czytać. Już nie mogę się doczekać na powrót do was.
Kocham, przepraszam i pozdrawiam :* 
 Wtajemniczona x

Ps. Jeśli ktoś z was chce być poinformowany o tym jak znów zacznę pisać, podajcie swoje ushery z twittera w komentarzu :* 








Brak komentarzy: